14 februari 2010

En kärlekens dag

Det blev en seg start på årets Alla hjärtans dag, men det tycker jag var väl värt för både Anna och mig. Gårdagen ägnades till att fira mamma som fyller 50, något som var mycket trevligt men också ledde till en mycket sen kväll...för att inte säga sen natt.

Så när jag äntligen vaknade upp efter lite välbehövlig sömn, hittade jag något som gjorde mig alldeles varm om hjärtat. Anna hade, i alla hemlighet, lyckats göra ett Alla hjärtans dag-kort åt mig som låg och väntade på tangentbordet. När jag frågade varför det låg där, fick jag det självklara svaret där visste jag att du garanterat skulle hitta det!
Jag kan inget annat än älska den kvinnan..!

Till dig som läser vill jag passa på att önska
en riktigt mysig Alla hjärtans dag.

2 kommentarer:

ConraDargo sa...

Ack så fint, det värmer alltid när ens hjärtevän fixar ihop ett kort åt en :)) Hoppas ni hade en himla fin söndag tillsammans.

Danny Ahrling sa...

Ja, jag blev verkligen glad. Och vi hade en mycket mysig söndag, tack. Lugn, men mysig :-)