16 december 2009

Ännu ett julkort...

Efter att de senaste dagarna nästan uteslutande suttit och skrivit mängder av manus inför årets sista stora deadline, tog jag en lättnad suck när jag igår kunde skicka iväg allt... Det tar mer kraft att skriva historier än man kanske tror.
Det är ju betydligt lättare att läsa en historia än att hitta på den...men samtidigt är det ju väldigt roligt. Krävande men kul...

Dock hade jag ett åtagande kvar att sätta samman. Ted StridhDigitalComics hade frågat om jag inte kunde göra ett enkelt julkort som tidningen kunde använda att skicka till samarbetspartners och kontakter vi haft under året.

Inte kunde jag säga nej till en sådan förfrågan, så jag satt ett tag under dagen med CintiQ-plattan och kladdade ihop följande kort till tidningen. Gulligt, inte sant?

1 kommentar:

ConraDargo sa...

Riktigt gullig tycker jag, ett fint kort :D