28 april 2009

Baklänges segnälkaB

Av någon anledning har min blogg bestämt sig för att det är baklängesdagen idag. Vad jag än skrev, blev det spännande nog spegelvänt. Får vänta och se om detta lilla fel fortsätter...för då lär jag behöva maila supporten. Om de kommer att förstå baklängestexten vill säga.
Tack och lov att Anteckningar (Notepad) finns, så jag kan skriva lite oavsett...

Efter att ha tuschat, färglagt och punblicerat den gamla skissen på Martin här för några dagar sen, så kom suget tillbaka att teckna honom i den version jag alltid föredragit. Så jag skissade loss, medan jag småtittade på Söndagsparty med Filip och Fredrik. Om det är någon som vet hur man gör vansinniga tv-program så är det de två...och jag hade ingen aning om att Torsten Flinck var så oerhört dålig på engelska...
Oavsett vilket blev skissen klar, jag förstorade upp den, tuschade den igår och har under dagen färglagt honom...

Visserligen syns inte mycket av honom, eftersom jag fick den spontana idén att låta honom gömma sig. Och inte utan anledning kan jag lova... Men om inget skulle förändras radikalt, så kommer jag inom en snar framtid att göra något med Martin och hans berättelse tillgängligt online. Det är bara att vänta och se...

1 kommentar:

ConraDargo sa...

Mycket fint, jag gillar Martin :D