23 mars 2011

Flera ConraDargo videos

Antalet videorecensioner min vän och kollega Tomas "ConraDargo" Engström producerar fortsätter att öka i antal... Och växer i popularitet, vilket inte är särskilt konstigt. Tomas har en recensionsstil som både är grundlig och väldigt charmig...

Att vara med och hjälpa honom att producera sina videos är både ett nöje och ett privilegium, även om min roll i produktionen är en mindre. Men enligt Tomas själv kan han inte längre tänka sig en recension utan min medverkan...det är det bästa av betyg man kan få.

Vill du ta del av några av Tomas videos, så finns här ett urval av mina personliga favoriter.


Videolänk: Puerto Rico


Videolänk: Talisman


Videolänk: Twilight Imperium

Tomas har även en Facebook-grupp du kan gå med i för förhandstittar, nyheter, tävlingar och mycket mer. Du hittar den här.

1 kommentar:

ConraDargo sa...

Nöjet samt i synnerhet just privilegiet är helt på min sida kan jag säga! Tack så mycket för de fina orden :D