2 februari 2011

Inkdragon Studio fyller 3 år!

Det kommer som en förvåning varje gång att ännu ett år har passerat, men det är förmodligen för att det funnits både mycket att göra och mycket roligt att uppleva på vägen. Min verksamhet växer fortfarande och samarbetet med mina huvudsakliga uppdragsgivare är bättre än någonsin.

Och även om att driva eget medför mycket jobb och många extra regler att ha i åtanke, så har jag alltid tyckt att fördelarna uppväger nackdelarna. Att vara överens om en deadline med en kund och fördela tiden på bästa möjliga vis för att både må bra och leverera bästa möjliga resultat.

Jag är tacksam att kunna fördela mitt arbete på de dygnets timmar jag tycker fungerar bättre...snarare än att pressa ner ett kreativt flöde och strypa det med att jobba 07-16 prick!
Jag är också tacksam för allt det stöd och den uppmuntran som jag fått under årets lopp...det är det som gör att man stiger upp glad varje morgon med viljan och glöden att fortsätta skapa.

Inkdragon Studios tredje år har passerat...
...och det kommer bli många fler! Det garanterar jag!

Och ett stort tack till alla er som gör tillvaron här i studion så otroligt roligt, givande och stimulerande!

1 kommentar:

Anna J sa...

Grattis på Dagen! :)