26 februari 2011

Händerna fulla!

Det närmar sig en period med händerna fulla av både det ena och det andra. Visst är det alltid bättre att ha saker och ting att sysselsätta sig med...men det är aldrig bra när två deadlines av helt olika typ krockar.

För många olika slags bollar i luften brukar bli lite för spännande. Inte för att jag inte kan ha många järn i elden, i regel har jag en hel del...men det kan lätt bli kortslutning någonstans.
Än så länge är det för tidigt att avslöja vad det är jag har på gång, men lovar att jag kommer berätta om det här så snart som möjligt!

Men det är alltid detsamma med nya projekt, det är sällan start och fullföljande är helt smärtfritt. Jag tror inte jag varit med om ett projekt som inte på något vis kärvat lite under uppstart. Med lite tur och olja på de gnisslande hjulen, så ska saker och ting nog...rulla på!

Inga kommentarer: