18 februari 2011

Varva ner lite

Det har varit ett par tuffa veckor på sistone, med mycket jobb och annat som ätit upp alla dygnets timmar. Jag har varit tacksam om jag hunnit sitta ner en timme eller två i tv-soffan på kvällarna för att slappna av.
En sak är säker, jag har sovit som en stock den senaste tiden... Hårt arbete har den fördelen, förutom att leda till löneutbetalningen i slutet på månaden, att man inte behöver oroa sig för att ligga och stirra i taket på grund av sömnlöshet...sånt har man inte tid med!

Mycket av det som hittats på är månadernas vanliga samling uppdrag och åtagande, men det finns lite nytt som kommer att bli roligt att avslöja när tiden är redo.
Nu planerar jag istället att ta några dagar med mer humana arbetstider. Det kan jag tycka jag behöver...man kanske skulle ta och läsa lite igen så att det kan skrivas en ny recension till DCX snart...

Inga kommentarer: