8 december 2010

Transformers 3 teaser

Jag fick idag se att det lagts upp en teaser-trailer till den kommande tredje filmen om mina barndomsfavoriter Transformers, med titeln Transformers: Dark of the Moon, via iTunes Movie Trailers.


Vad som kommer att vara den huvudsakliga handlingen är än så länge hemligt, men trailern visar hur det, under den första månlandningen 1969, visade sig att astronauterna Armstrong och Aldrin upptäcker vad som ser ut som vraket efter ett kraschat rymdskepp.


Vart detta kommer att leda ska bli spännande att se. Jag är fullt medveten om att Michael Bays filmer inte är utan brister och oerhörda fel, men som stort fan av Transformers måste jag erkänna att jag ser fram emot den tredje filmen. Om inte annat än för att höra Peter Cullen åter igen gestalta Optimus Primes röst...

Det blir en lång väntan till Juli månads biopremiär.

Inga kommentarer: