24 januari 2010

På tal om Seinfeld

Är det någon annan som följer repriserna av Jerry Seinfelds komediserie med samma namn?

Även om jag inte var en större fantast av Seinfeld medan den sändes som ny, så har jag verkligen uppskattat den nu när repriserna visas på åtskilliga kanaler. Den humorn och de situationer Jerry och hans vänner råkar ut för i sina göromål tilltalade mig inte som tonåring, men nu kan jag sympatisera med så gott som alla i serien...vi lever och lär som ordspråket går.

När jag satt och gjorde en ansiktsövning på min CintiQ-platta fick jag en idé och grupperade om dem. Och det blev något speciellt över den...åtminstone jag fick en liten känsla av ett visst nämnt humorprogram...skulle inte det här gänget se ut att bo några hus längre ner på Jerrys gata?

1 kommentar:

ConraDargo sa...

Hahaha, absolut absolut! Det där skulle kunna bli en rolig, tecknad Seinfeld-/Vänner-serie tror jag :D