12 mars 2009

Låt resan börja..!

Jag har varit mycket hemlighetsfull den senaste tiden med vad det är jag jobbar med. Främst därför att jag vill att det skulle vara en så stor överraskning som möjligt för våra läsare. Men väntan har varit länge nog för våra trognaste läsare, så jag väljer därför att publicera följande reklambild...



Den avslöjar inte mycket av handlingen, men ger en känsla för innehållet. Och innan jag får åtskilliga kommentarer eller mail om stavningen, så ber jag er överväga möjligheten att det kan finnas en ordlek involverad...för er som inte ser det direkt, fundera lite så ska ni nog se.

Astro Oddyssey som planeras lägga ut efter helgen, kommer att utökas med minimum en sida i veckan (jag kan dessvärre inte garantera fler i nuläget). Så det kan vara väl värt att besöka DigitalComics.nu då och då för att se om det kommit nytt material. Glöm inte att läsa våra blogginlägg, artiklar, intervjuer och recensioner också!

1 kommentar:

ConraDargo sa...

Se där ja, då måste jag komma ihåg att ha DigitalComics under bevakning nu också! :D