2 februari 2009

Inkdragon Studio 1år!!

Så har det första, av förhoppningsvis många, året passerat och idag tar jag första steget in i företagandets andra år..! Det känns nästan overkligt när jag slås av tanken att det faktiskt har gått ett år sedan starten, tiden har gått mycket fort. Men det har hunnits med en hel del under den tiden också.

Åtskilliga foton, illustrationer, redigeringar och texter har producerats och sålts. Jag har kastat mig in i bokföringens inte så magiska, men ack så nödvändiga värld...Min sambo Anna och jag flyttade till vår nya lägenhet i Bunkeflostrand där vi trivs mycket bra. För en tecknare är ju hemmet där han eller hon satt sitt ritbord...Det har också blivit en hel del manus som plitats ner. Jag har samarbetat med flera uppdragsgivare och har fått se en hel del spännande saker.

Det är inte annat än att jag ser fram emot att se vad det nya året har i beredskap... Visst har man förhoppningar, men klokast är att se vad som händer.

Och hur kommer vi att fira denna speciella dag? Jo, med en riktigt god middag på strandhotellet!

1 kommentar:

ConraDargo sa...

Oj gud vad tiden går fort verkligen! Stort grattis :D

Och Bunkeflostrand var ett himla roligt namn ;)