19 november 2010

Shoppingsuget stillat!

Jag har äntligen haft tid och möjlighet att lägga arbetet åt sidan för att ta en tur på stan i jakt på nya pennor och block!

Det kanske låter som något som inte borde vara svårt att få till, det är ju bara att gå ner till butiken inte sant? Men när man har händerna fulla så börjar man automatiskt att prioritera!

I vanliga fall, när man inte är i djupa behov av ett paket nya stift till pennan eller inte ett uns av nytt papper står att finna och måste ersättas pronto, så räknas det som nöjesshopping...och vem har tid med sånt egentligen?

Jo jag...och nu...

Så jag åkte över till Drewex och hittade lite bra och lämpliga inköp att bära hem. Bara att prova den nya 0.3-stiftpennan, stående utanför butiken, kändes rätt! Så det var att hitta lämplig buss som kunde frakta mig och inköpen hem igen för testning...


De småprover jag gjort sedan hemkomsten har varit lovande. Nu har jag en hel helg full av skissande framför mig, vilken lycka! Bäst att passa på innan en massa annat arbete dyker upp och kräver min odelade uppmärksamhet igen!

Inga kommentarer: