21 oktober 2010

Oväntat paket i brevlådan

I samma stund som jag återupptagit arbetet med att skriva recensioner till DigitalComics, så verkar också materialet trilla in...

När jag tittade i min postfack låg där minsann ett paket, vilket förvånade mig eftersom jag inte hade någon beställning ute. Adressaten visade sig vara Ordbilder Media, ett förlag i Göteborg, vars mangaböcker Eater vol 1 och En kopp kaffe till vol 1 jag recenserade för ett tag sedan.

Jag hade, på deras hemsida, sett att de nya böckerna varit på väg och därför funderat på om man skulle höra av sig till förlaget och prata om möjligheten att få recensera dessa. Men nu hann förlaget först, paketet innehöll de nya delarna av Eater och En kopp kaffe till.

Personligen ser jag fram emot att ta mig an de här två volymerna och se vad Ordbilder Media har att bjuda på. Intrycket av de förra har varit mycket positivt för mig, något som alltid är en bra grund till att läsa uppföljare...recensioner dyker säkerligen upp inom kort!

Inga kommentarer: